جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • آموزش
    • دوره های آموزشی
    • مقالات آموزشی
    • آموزش صادرات
    • آموزش واردات
  • خدمات
    • خدمات صادرات کالا
    • خدمات واردات کالا
    • ترخیص کالا
  • اخبار و پایگاه های مرتبط
    • سایت های بازرگانی داخلی
    • سایت های بازرگانی بین المللی
    • پایگاه های اطلاع رسانی مفید تجاری و اقتصادی چین
    • اطلاعات تجارت با دیگر کشورها
    • شروع و توسعه کسب و کار به زبان انگلیسی
    • فایل های مفید بازرگانی
    • اسناد قابل ویرایش صادرات و واردات
  • چند رسانه ای
    • گالری تصاویر
    • فیلم های آموزشی
    • پادکست های soundcloud
    • دانلود کتاب های آموزشی
    • اساتید
  • درباره ما
    • معرفی مجموعه
    • معرفی آموزشگاه
    • دپارتمان ها
    • دپارتمان اموزش
    • سوالات متداول
  • تماس با ما
بازرگانی تجارت طلایی
پکیج آمادگی آزمون حق العمل کاری
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
جشنواره به پایان رسید
مشاهده سرفصل های دوره

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:60)

ثبت نام

یک رمز به نشانی ایمیل شما فرستاده خواهد شد.

داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:60)
  • 09120148914
  • Tejarattalaee@gmail.com
  • دفتر تهران ۰۲۱۲۲۰۲۵۲۶۸
  • دفتر اصفهان ۰۳۱۳۶۲۵۱۰۱۶
0
logotext2
  • صفحه اصلی
  • آموزش
    • دوره های آموزشی
    • مقالات آموزشی
    • آموزش صادرات
    • آموزش واردات
  • خدمات
    • خدمات صادرات کالا
    • خدمات واردات کالا
    • ترخیص کالا
  • اخبار و پایگاه های مرتبط
    • سایت های بازرگانی داخلی
    • سایت های بازرگانی بین المللی
    • پایگاه های اطلاع رسانی مفید تجاری و اقتصادی چین
    • اطلاعات تجارت با دیگر کشورها
    • شروع و توسعه کسب و کار به زبان انگلیسی
    • فایل های مفید بازرگانی
    • اسناد قابل ویرایش صادرات و واردات
  • چند رسانه ای
    • گالری تصاویر
    • فیلم های آموزشی
    • پادکست های soundcloud
    • دانلود کتاب های آموزشی
    • اساتید
  • درباره ما
    • معرفی مجموعه
    • معرفی آموزشگاه
    • دپارتمان ها
    • دپارتمان اموزش
    • سوالات متداول
  • تماس با ما
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
0
شروع کنید

وبلاگ

گروه بازرگانی تجارت طلایی > اخبار > مقالات صادرات > روش های عرضه کالا و خدمات صادراتی به بازار چین

روش های عرضه کالا و خدمات صادراتی به بازار چین

17 مرداد 1399
ارسال شده توسط mazerati
مقالات صادرات
بهترین روش واردات کالا

کشور چین در چند دهه اخیر پیشرفت چشم گیری داشته و از یک جامعه سنتی به یک جامعه مدرن صنعتی تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد و شرکت ها در سراسر دنیا اقدام به وارادات کالا از چین کرده اند. همچنین به دلیل اشباع شدن بازار داخلی و جهانی از کالاهای چینی بسیاری، کشور چین را کشور صادر کننده کالا و محصول می دانند.

این درصورتی است که کشور چین هم مانند بسیار از کشورها نیاز به واردات کالا دارد. به ویژه که این کشور، پرجمعیت ترین کشور جهان می باشد و باید برای مردمش ایجاد شغل کند. بزرگی اقتصاد، وسعت بازار، رشد تقاضا و جامعه مصرف گرای چین این کشور را به یکی از بزرگترین کشورهای وارد کننده جهان تبدیل کرده است.

بنابراین کشور چین به همان میزان که یکی از بزرگترین کشورهای صادر کننده جهان محسوب می شود، برای رفع نیازهای خود نیازمند واردات می باشد. یکی از بهترین کشور های برای صادرات کالا به چین، کشور خودمان ایران است. زیرا روابط اقتصادی و سیاسی هر دو کشور درحال افزایش می باشد.

برخی از بهترین کالاهای ایرانی برای صادرات به بازار چین عبارتند از: فرش ایرانی، صنایع دستی، گیاهان دارویی، مواد غذایی مانند خشکبار، شیرینی جات، … .

سه راه کانال متفاوت برای صادرات کالا و خدمات به چین وجود دارد. این سه کانال ارتباطی را در زیر توضیح داده ایم. اما بهترین راه موفقیت در این امر شرکت در کلاس های آموزش واردات کالا و صادرات کالا است.

صادرات کالا به چین

شرکت های بازرگانی

با توجه به پیچیدگی های بازار چین، شرکت های بازرگانی خارجی به منظور صادرات به چین و بازاریابی در داخل کشور، باید از یک کارگذار چینی بهره مند شوند. پس از ورود چین به سازمان تجارت جهانی در سال 2001، صادر کنندگان دیگر ملزم به ورود محصول خود به بازار از طربق یک شرکت تجاری نیستند.

چرا که توزیع کنندگان محلی می توانند به عنوان بخشی از مجوز کسب و کار خود از حقِ واردات برخوردار باشند. با این حال انتخاب دقیق، آموزش و تماس مستمر، صادر کنندگان می توانند نمایندگی مناسبی از یک شرکت تجاری چینی در بازار چین بدست آورند.

بسیاری از آنها مجاز به خرید و فروش در طیف گسترده ای از محصولات می باشند. شرکت ها دارای تجربه کافی در انجام تشریفات ترخیص کالا از گمرک و به طور معمول در تاسیس شبکه های توزیع، قوی هستند.

توزیع کنندگان

برخلاف شرکت های بزرگ بین المللی که برای فعالیت های مختلف تجاری نظیر نام تجاری، بازاریابی و فهالیت های تجاریِ مختلف در چین اقدام به تاسیس دفتر می کنند. شرکت های کوچک و متوسط اغلب با بودجه محدود شروع به ایجاد و گسترش شبکه فروش از طریق نمایندگی های منطقه ای و یا توزیع کنندگان می کنند.

بیشتر بخوانید: مالیات و عوارض واردات کالا از چین

این رویکرد، صادر کنندگان را قادر می سازد تا در شرایطی که در شیوه کسب و کارِ شرکت ها اختلافات زیادی وجود دارد به طور موثرتری رقابت کنند.

عوامل فروش و توزیع کنندگان در خصوص تغییر سیاست ها و انتشار قوانین جدید در سطح ملی و بین المللی به روز هستند. این شرکت ها اطلاعات بازار را جمع آوری می کنند و به تغییرات واکنشِ مناسبی نشان می دهند. علاوه بر این عوامل محیطی و توزیع کنندگان، شبکه های موجود خود را در اختیار می گذارند و به ترویج محصولات و فناوری های جدید کمک می کنند.

نحوه صادرات به چین

صادر کننده ای که علاقه مند به ورود موفقیت آمیز به بازار چین است، باید واجد حق توزیع و فعالیت تجاری در این کشور باشد. توزیع شامل خدمات کارگذاری، عمده فروشی و خرده فروشی است.

کارگذاران محلی

چین شاهد رشد ناگهانی در تاسیس کارگذاری فروش محلی است. این شرکت ها توزیع و بازاریابی داخلی را اداره می کنند و بیشتر آنها مجوز واردات و صادرات ندارند. این کارگذاری ها لایه بعدی زنجیره ی توزیع قرار دارند و محصولات خارجی را از طربق شرکت های دارای مجوز فعالیت تجاری با پرداخت حق العمل خریداری کرده و وارد می کنند.

این شرکت ها می توانند دفاتر نمایندگی شرکت های هنگ کنکی یا سایر شرکت های تجاریِ خارجی یا داخلی با شبکه های سراسری جزیی باشند. با توجه به وسعت کشور چین و نیز فقدان عامل کارگذاری با قابلیت ها و امکانات بلقوه و گسترده در همه مناطق چین، استخدام چندین کارگذار برای پوشش نواحی مختلف می توانند راه حل عاقلانه و منطقی باشند.

مهمترین مناطق چین عبارتند از: گوانجو، شانگهای، پکن، تیانجین و ارومچی.

مطالب گفته شده در این مقاله به کلی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسات تجارت طلایی تماس برقرار کنید. آنها اطلاعات (Information
) کامل و دقیق تری را در اختیارتان قرار می دهند.

قبلی مالیات و عوارض واردات کالا از چین
بعدی انواع کالای وارد شده یا صادر شده به گمرک
جستجو برای:
پشتیبانی
دسته‌ها
  • آموزش
  • اخبار بازرگانی
  • اطلاعات تجارت با دیگر کشور ها
  • بدون دسته بندی
  • ترخیص کالا
  • چند رسانه ای
  • خبرنامه تجارت طلایی
  • کتاب تعرفه های گمرکی
  • گالری تصاویر
  • مقالات صادرات
  • مقالات واردات
پشتیبانی

گروه بازرگانی تجارت طلایی، فعال در زمینه آموزش صادرات و واردات، آموزش حق العمل کاری و مشاوره در حوزه ترخیص کالا می باشد.
دفتر مرکزی
  • دفتر مرکزی: تهران، خیابان آفریقا، بالاتر از چهارراه اسفندیار، نبش خیابان سعیدی، پلاک ۱۵۶ واحد۴
  • ۰۲۱۲۲۰۲۵۲۶۸
دفتر اصفهان
  • خیابان حکیم نظامی، حدفاصل چهارراه محتشم کاشانی و کوی سنگتراشها ، پلاک۷۸۹
  • ۰۳۱-۳۶۲۵۱۰۱۶
خبرنامه

چیزی را از دست ندهید، ثبت نام کنید و در مورد شرکت ما مطلع باشید.
[mc4wp_form id=”380″]

دسترسی سریع
  • عضویت
  • ورود
  • ۰۹۱۲۱۱۴۴۰۲۸
  • 09120142314
نمادها
'logo-samandehi'
تمامی حقوق متعلق به گروه بازرگانی تجارت طلایی است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://tepbusiness.ir/?p=4753
ورود ×

ورود با رمز عبور یکبار مصرف
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)
حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:60)
بازگشت به ورود
  • (+98) Iran
  • سایت های بازرگانی داخلی
  • سایت های بازرگانی بین المللی
  • فایل های مفید بازرگانی
  • اسناد قابل ویرایش صادرات و واردات
  • ارتباط و ارجاع سریع پروژه
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.