سبد خرید 0
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
جشنواره به پایان رسید

گروه بازرگانی تجارت طلایی

آموزشگاه فنی حرفه ای تجارت طلایی، تنها آموزشگاه تخصصی آموزش صادرات، واردات و ترخیص کالا و علوم بازرگانی دارای مجوز از سازمان فنی حرفه ای به شماره 23291 و دارای حرفه ای‌ترین اساتید شامل مدیران با سابقه بازرگانی، کارمندان اسبق گمرک، اساتید اتاق بازرگانی تهران و اصفهان و کارمندان سازمان صمت می باشند.

147
دوره
8
استاد
10054
کاربر
6698
دانشجو
محصولی یافت نشد

صادرات یکی از مهمترین عوامل توسعه اقتصادی کشورهاست. با ورود به بازار جهانی، شرکت‌های کوچک و بزرگ می‌توانند دسترسی به مشتریان جدید پیدا و بیشترین سود را به دست آورند. در این آموزش نگاه ما ناظر به جدید‌ترین قوانین صادراتی کشور خواهد بود.

آموزش واردات به شما کمک می‌کند تا در قامت یک تاجر به فعالیت‌های بازرگانی بپردازید. اگر با زیر و بم واردات به‌درستی آشنایی داشته باشید، می‌توانید سودهای هنگفتی به جیب بزنید. در این مقاله به بررسی مهم‌ترین مراحل واردات کالا به ایران می‌پردازیم

جددیترین دوره های آموزشی

خدمات ما

گروه بازرگانی تجارت طلایی با 15 سال سابقه افتخار دارد در حوزه های زیر به شما خدمت کند

زبردست ترین مرکز ترخیص کالا در کشور (بندر عباس، بندر بوشهر، فرودگاه امام خمینی، گمرک شهریار ، گمرک اصفهان) گروه بازرگانی تجارت طلایی با بهره گیری از متخصصان بازرگانی و امور گمرکی و با داشتن مجوزات لازم حق العملکاری از گمرک جمهوری اسلامی (کارت حق العملکاری) و سابقه درخشان کار با بازرگانان، تجار و صاحبان صنایع و با بیش از یک دهه تجربه در امر صادرات و واردات و ترخیص انواع کالا (از جمله قطعات صنعتی، قطعات پلاستیک، کالاهای پزشکی، لوازم الکترونیکی، صنایع دستی، صنایع سنگ و شیشه، تجهیزات اطفاء حریق و مواد اولیه کارخانجات، تیم تخصصی ترخیص لوازم خانگی، تیم تخصصی ترخیص ابزار برقی) و دارای دفاتر همکار فعال در استانبول ترکیه و گوانجو چین، افتخار دارد کالای شما را در حداقل زمان و با پاسخگویی ۲۴ساعته در گمرکات کشور ترخیص نماید.

گروه بازرگانی تجارت طلایی با 10سال سابقه درخشان در واردات خطوط تولید از جمله خطوط تولید لوازم خانگی (کولر گازی) و … جهت کارخانجات مختلف در استان های یزد، اصفهان و تهران، همچنین واردات خطوط تولید نساجی، دستگاه های تولید ماسک، خطوط نورد فولاد، خطوط تولید سرب، خطوط تولید مواد شیمیایی و … آماده ارائه کلیه خدمات مرتبطه شامل موارد زیر می باشد.

گروه بازرگانی تجارت طلایی افتخار دارد کالا و خدمات شما را مرحله به مرحله به بازارهای جهانی معرفی و صادر نماید. در ذیل گزیده ای از خدمات که در راستای صادرات کالای شما ارائه می شود، معرفی می گردد:

خدمات واردات کالا شامل:

خدمات صادرات کالا شامل:

رویـــــــــــــــــدادهــــای آتـــــــــــــــی

وبینارهای آنلاین و رایگان

جدیدترین مقالات آموزشی

جدیدتریــــــــــــــــــــــــــــن مقـــــــــــــــــالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://tepbusiness.ir/