در مقابله با شرایط پیچیده اقتصادی و تحریم ها چه اقداماتی میتوان انجام داد تا بنگاه های اقتصادی بتوانند سریعتر رشد کنند؟؟؟
نقطه مقابل تحریم ها صادرات است این که شما بتوانید خدمات و محصولات خود را صادر کنید تا رشد بهتری را تجربه کنید. شرکت ها و کمپانی هایی که علاوه بر فروش داخل، فروش خارج را هم دارند در پنج سال آینده رشد چشمگری را بدست می آورند. زمانی که ارزش پول ملی پایین می آید در هر کشوری برای صادر کنندگان این فرصت به وجود می آید که بتوانند محصولات خود را صادر کنند و کشور خود را به ثروتمندترین ها تبدیل کنند.در شرایط فعلی بنگاه های اقتصادی کاری که میتوانند انجام دهند این است که تولید بهتری داشته باشند و به هرجایی که میتوانند صادر کنند و خدمات و محصولات خود را با شاخص های جهانی بسنجند. هر بنگاه اقتصادی میتواند به کشور ثروتمندی تبدیل شود که اگر همه دنیا او را تحریم کردند به آن کشور اثر نگذارد .
تجارت طلایی بستری را فراهم کرده است که علاقه مندان به صادرات کالا و خدمات نه تنها با بازارهای صادراتی هدف به خصوص بازار کشورهای عراق و چین آشنا شوند، بلکه بتوانند به صورت عملی اقدام به بازاریابی و در نهایت صادرات محصولات خود کنند.
در این همایش مفتخر به حضور اساتید برجسته ای همچون دکتر کنعانی مدرس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مهندس سید محمد واعظی مشاور و مجری پروژه های بازرگانی، استاد مسعود کمالی اردکانی رایزن بازرگانی اسبق ایران در کشور چین و استاد مهدی نجات نیا رایزن بازرگانی اسبق ایران در کشور عراق هستیم که هریک از این اساتید بزرگوار دانش و تجربه علمی و عملی خود را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

مهدی نجات نیا

رایزن بازرگانی اسبق ایران در کشور عراق نویسنده کتاب سایه روشن های بازار عراق

محورهای سخنرانی
  • اطلاعات کلی عراق
  • امور گمرکی و استاندارد
  • امور بانک ها
  • نمایشگاه های عراق
  • مناقصات
  • تبلیغات در عراق
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • ثبت شرکت در عراق
  • سرمایه گذاری
  • سلیقه مصرف کنندگان
  • کانال های توزیع
  • فروش مستقیم در عراق
  • مسائل امنیتی در عراق
  • سفر، اقامت و اخذ ویزا
  • خدمات پس از فروش و گارانتی
  • قراردادهای تجاری

مسعود کمالی اردکانی

رایزن بازرگانی اسبق ایران در کشور چین نویسنده کتاب راهنمای عملی تجارت با چین

محورهای سخنرانی
  • اهمیت بازار چین و نقش آن در اقتصاد جهانی
  • بررسی روندهای مصرف در بازار چین
  • تعرفه ها و استانداردهای ورود کالا
  • هشدارهای لازم برای تجارت با شرکتهای چینی
  • اعتبارسنجی شرکتهای چینی
  • معرفی نمایشگاه های تخصصی معتبر
  • پتانسیلهای صادراتی ایران به چین
  • صادرات فرش دستباف و صنایع دستی (یک تجربه موفق)
  • آشنایی با ساز و کار حل اختلافات تجاری
  • آشنایی با ارگانهای ایرانی مستقر در چین
  • فرهنگ مذاکرات تجاری در چین

سید محمد واعظی

مشاور، مجری و مدرس پروژه های بازرگانی نویسنده کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره

محورهای سخنرانی
  • روش های کم هزینه صادرات
  • مشکلات صادرکننده های ایرانی
  • چگونه برندسازی کنیم؟
  • طراحی برنامه قدم به قدم صادرات
  • نحوه استفاده از ابزارهای تبلیغاتی در کشورهای مختلف
  • نحوه تهیه کاتالوگ جهت صادرات محصولات
  • نکات مهم در ثبت برند صادراتی و وارداتی
  • به دست آوردن اطلاعات در خصوص مشتریان بالقوه و بالفعل در بازر هدف
  • شرکت و ارائه محصول در نمایشگاه های بین المللی با کمترین هزینه
  • نحوه استفاده از تسهیلات صادرات

مهدی کنعانی

مدرس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

محورهای سخنرانی
  • کدام همسایگان در تجارت بهترند؟

    - بررسی چهار دریای پر پتانسیل برای تبادل کالا
    - نقش ویژه چابهار؛ افغانستان، عمان و دریای عمان
    - قزاقستان (مسیر چین)؛ آذربایجان و دریای خزر
    - گرجستان؛ ارمنستان و دریای سیاه
    - ترکیه؛ عراق و دریای مدیترانه

  •  جمع بندی: فرصتهای ویژه برای تبادل کالا و ارز با همسایگان

حامیان رویداد