رویکرد جدید سازمان توسعه تجارت ایران در صدور مجوزهای نمایشگاهی
سرپرست دفتر خدمات اطلاعات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از برنامههای این سازمان در راستای توانمندسازی بنگاه های تولیدی و صادراتی خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، سهراب سلیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان در نظر دارد با بکارگیری ظرفیت های داخلی و خارجی گام های موثرتری در جهت آشنایی جامعه تجاری کشور با آخرین دستاوردهای بازاریابی کالا و خدمات کشور در زمینه های مرتبط بردارد. وی افزود: با ایجاد تغییراتی در رویکرد سازمان توسعه تجارت ایران، نمایشگاه ها به مثابه بخشی از این بستۀ رویدادی تلقی شده و مجوز سازمان برای برگزاری بسته رویداد تجاری اعطا خواهد شد. سرپرست دفتر خدمات اطلاعات تجاری گفت: این بستهها شامل برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش های تخصصی، جلسات رو در رو (B2B)، تهیه فیلم و تیزرهای تبلیغاتی با موضوع معرفی صنعت مرتبط با موضوع نمایشگاه، برپایی غرفه های اطلاع رسانی در نمایشگاههای داخلی و خارجی و میزبانی از هیئت های خارجی بوده و سایر موارد که برای برگزاری در طول یک سال از سوی مجری متقاضی برنامه ریزی شده، صادر می شود. سلیمی در پایان تأکید کرد: معیار صدور مجوز هر سال، ارزیابی رویدادهای تجاری برگزار شده و محاسبۀ امتیازات مربوطه خواهد بود. |